Friday, January 16, 2015

Nüüd siis lähemalt minu uuest elustiilist.
Tänaseks on see kestnud 22 päeva ja viimati kaaludes olin kaotanud 3 kg algkaalust, milleks oli 91kg. Vahepeal oli seda küll 4kg, kuid kuna alustasin ka aktiivsete treeningutega, siis võis see kilokene tekkida lihasmassist, mis teadupärast on rasvmassist kaalukam.

Kuid lisan siis võrdlusena siia oma mõõdud. Esimene mõõtmine alustamisel ja teine on tehtud 15. jaanuar.

Kehakaal                                  91/88 kg
Pikkus                                      174 cm
Rinnaümbermõõt                     110/105 cm
Rinnaalune ümbermõõt            92/92 cm        
Vööümbermõõt                        104/94 cm
Puusaümbermõõt                     102/102 cm
Reis                                          70/70 cm
Säär                                          41/41 cm
Käeümbermõõt                        36/36 cm
Käe ümbermõõt keskelt           35/32 cm

Külastan spordiklubi Arctic ning see nädal olen teinud enda jaoks kõige efektiivsemalt trenni minu uue elustiili ajal.

Esimest korda käisin Kaiu KõhtSelg40 esmaspäeval 12.jaanuar, mis võttis mu kaheks päevaks treeningutest eemale, aga tunne oli super kuna andsin endast maksimumi.
15.jaanuar Bodybalance, mis on juba pikemat aega mu treeningute hulka kuulunud ja treenib siselihaseid ülimalt hästi ja aitab kehal tasakaalu saavutada.
16.jaanuar ehk siis täna sai käidud basseini rühmatreeningus, et lihaseid lõdvestada. Aga ohoo minu üllatuseks oli bassein ülerahvastatud- ju siis inimestel on uusaasta lubadused värskelt meeles ja noo - suveks ju rannavormi vaja saada :D Aga treening oli hea ja sai veel käte ja jalaraskustega trenni lõppedes juurdegi tehtud.

Aga homme on trennivaba päev! See tähendab ka üks vahepala toitu vähem :D


No comments:

Post a Comment