Friday, January 16, 2015

Alustuseks kirjutaksin pisut endast. Olen Margit ning 32-aastane- JUBA?! :D
Õpin sotsiaalteaduskonnas - sotsioloogia, sotsiaaltöö ja sotsiaalpoliitika eriala. See aasta on III kursus ja hetkel lõpetan viimaste ainetega sügissemestrist.
Varasemalt olen õppinud kokaks ja praktikaga seoses töötanud Antoniuse hotellis, kuid see jäigi vaid praktika tööks ning kokkamine on minu üks suurim hobi olnud. Olen läbinud erinevaid kokanduskursuseid ja ülekõige armastan itaalia kööki- mu raamaturiiul on itaalia kokaraamatutest pungil :D 



Mina 



Milleks siis see blogi? Noo nimelt olen kaalus viimase 10ne aastaga kogunud juurde hmm ümmarguselt 30kg. JA no tõesti mul viskas see üle. Pidev shoppamine, mis lõppes masendusega kuna mitte miski ei sobinud mulle selga. Mul oli halb vaadata oma peegelpilti ja ma ei suutnud tunnistada, et see olen mina. Niisiis... pärast paljusid katsetusi leidsin iseenda jaoks kaalustalla meeskonna, kelle kava on ülimalt sobilik ja seda seepärast, et :


1. Söögikorrad on korralikud ja täidavad kõhtu.
2. Vaheldus, mis võimaldab mul ise kombineerida erinevaid toiduaineid vastavalt ette antud juhistele ja vabakasutuses olevad juurviljad, millega saan loominguliselt oma toitu kaunistada.
3. PATUKAS- toidukord, mis on ühel lõunasöögi ajal üks kord nädalas ;) Pole veel kasutanud seda võimalust, sest kohe mitte ei ole tahtmist. Siinkohal tekkis idee patukateks - võtta ette oma kokaraamatud ja teha iseendale midagi eriti maitsvat :P
4. Ning asendamatu tugigrupp FB-s , kes on minu jaoks 24h olemas, kui mul peaks mingeid totakaid mõtteid või olulisi küsimusi tekkima.
Need oleks põhilised punktid siis.

Varasemalt olen katsetanud ka Marek Kalmuse ja Ivika Värtoni toitumissoovitusi, kuid motivatsioon pole piisav olnud.
Toidu kvaliteet ja tervislikkus on minu jaoks siiski pikemat aega olulist kohta omanud ning spordiklubi külastamine on ka olnud üsna tavapärane tegevus, kuid sellest pole piisanud, et saavutada iseenda jaoks ideaalkaal mille esimene number algaks 6ga :) Aga edaspidi kavatsen lisada pildimaterjali ja enda tegevusi eesmärgi suunas liikumisel. Loodan, et see on kellegi jaoks motiveeriv ja annab kas uusi ideid või siis teadmisi. Igaljuhul minu enda jaoks on selline blogi pidamine esmakordne, kuid väga põnev väljakutse ;)



No comments:

Post a Comment