Wednesday, January 21, 2015

Eile sai käidud Bodybalance trennis. Tundsin, et jõudu on juurde tulnud ja niisamuti ka painduvust. Super tunne oli see :) Ehkki eilne päev polnud üldse minu päev. Mitu halba uudist ja sündmust langes kokku.

Aga tänasest päevast nii palju, et hommikune kaalunumber oli 87.6 kg  ning mõõtmise jätan laupäeva hommikuseks tegevuseks. Samuti on laupäevane lõuna nüüd planeeritud patulõunaks.

Hommikul sõin müslit maitsestamata kohupiimapasta ja maitsestamata jogurtiga ning paari viilu banaaniga ja kohv on mu igapäevane kaaslane. See lihtsalt aitab mind isudest jagu saamisel.

Praegu kombineerisin kaks vahepala kokku ja sööngi seda sest trennipäev taaskord plaanis ning kõht oligi nagunii jube tühi juba :D

Söön siis vahepalaks üks karjalapirukas , kodujuust murakamoosiga (mu lemmik!) , mille peale lisasin mandleid ja siis kõige lõpuks söön kiivi peale. '

Kõigele lisaks otsustasin vett tarbida teadlikult rohkem , kui viimased paar päeva.

Õnneks üks kallis inimene varustas mind kahe ploki veega :D


Sunday, January 18, 2015

Täna hommikusöögiks sai söödud imehead Eesti oma tehtud müslit kohupiimapastaga , mis loomulikult oli maitsestamata, kuid paar viilu banaani tegid kohe maitse magusamaks.

Ning kuna mu ema otsustas ahjukartuleid teha koorega ja maitsestas neid köömnetega , siis kombineerisin omale maitsva lõunasöögi: ahjukartul, veisehakkliha ja paprika. Kõht nüüd ikka korralikult täis ja enesetunne hea, kui välja arvata mingi kahtlane köhapoiss :D Täna jätan seetõttu trennigi vahele :/ Et siis homme jälle uue hooga trennitama hakata :)


Saturday, January 17, 2015

Täna õhtul olen juba korralik ja söön --- tatragalette nämma kodujuustu salatiga ;)

Hei hei. Täna siis tegin mina oma esimese PATUKA.
Viimasel ajal on seoses kooli ja uuringute ja kõige muuga seoses väga kiire aeg olnud ja pingeid on palju. Seetõttu tunnen, et olin tänast patukorda igati väärt :)

Läksin Konsumisse otsejoones koogiletti ja võtsin ligi rummikoogid ning saiakese letist ühe juusturulli ja dallase saia. Rummikooke sõin kaks ja noo tundsin kuidas vaikselt iiveldama hakkas. Kuid siiski- vahelduseks oli väga hea tunne! Hing on rahul ja tahaks kohe hirmsasti süüa oma tervislikku õhtusööki. Täna siis tatart kodujuustuga. Mõnus ja kerge;)


Friday, January 16, 2015

Näide sellest, milline olin 21 aastaselt ja milline praegu.

Spordiklubi Tropic administraatorina
21aastane


Mina eelmise aasta septembris ehk siis 31 aastane


Ideaalis võiksin olla selline nagu 22selt ;)

Nüüd siis lähemalt minu uuest elustiilist.
Tänaseks on see kestnud 22 päeva ja viimati kaaludes olin kaotanud 3 kg algkaalust, milleks oli 91kg. Vahepeal oli seda küll 4kg, kuid kuna alustasin ka aktiivsete treeningutega, siis võis see kilokene tekkida lihasmassist, mis teadupärast on rasvmassist kaalukam.

Kuid lisan siis võrdlusena siia oma mõõdud. Esimene mõõtmine alustamisel ja teine on tehtud 15. jaanuar.

Kehakaal                                  91/88 kg
Pikkus                                      174 cm
Rinnaümbermõõt                     110/105 cm
Rinnaalune ümbermõõt            92/92 cm        
Vööümbermõõt                        104/94 cm
Puusaümbermõõt                     102/102 cm
Reis                                          70/70 cm
Säär                                          41/41 cm
Käeümbermõõt                        36/36 cm
Käe ümbermõõt keskelt           35/32 cm

Külastan spordiklubi Arctic ning see nädal olen teinud enda jaoks kõige efektiivsemalt trenni minu uue elustiili ajal.

Esimest korda käisin Kaiu KõhtSelg40 esmaspäeval 12.jaanuar, mis võttis mu kaheks päevaks treeningutest eemale, aga tunne oli super kuna andsin endast maksimumi.
15.jaanuar Bodybalance, mis on juba pikemat aega mu treeningute hulka kuulunud ja treenib siselihaseid ülimalt hästi ja aitab kehal tasakaalu saavutada.
16.jaanuar ehk siis täna sai käidud basseini rühmatreeningus, et lihaseid lõdvestada. Aga ohoo minu üllatuseks oli bassein ülerahvastatud- ju siis inimestel on uusaasta lubadused värskelt meeles ja noo - suveks ju rannavormi vaja saada :D Aga treening oli hea ja sai veel käte ja jalaraskustega trenni lõppedes juurdegi tehtud.

Aga homme on trennivaba päev! See tähendab ka üks vahepala toitu vähem :D


Alustuseks kirjutaksin pisut endast. Olen Margit ning 32-aastane- JUBA?! :D
Õpin sotsiaalteaduskonnas - sotsioloogia, sotsiaaltöö ja sotsiaalpoliitika eriala. See aasta on III kursus ja hetkel lõpetan viimaste ainetega sügissemestrist.
Varasemalt olen õppinud kokaks ja praktikaga seoses töötanud Antoniuse hotellis, kuid see jäigi vaid praktika tööks ning kokkamine on minu üks suurim hobi olnud. Olen läbinud erinevaid kokanduskursuseid ja ülekõige armastan itaalia kööki- mu raamaturiiul on itaalia kokaraamatutest pungil :D 



Mina 



Milleks siis see blogi? Noo nimelt olen kaalus viimase 10ne aastaga kogunud juurde hmm ümmarguselt 30kg. JA no tõesti mul viskas see üle. Pidev shoppamine, mis lõppes masendusega kuna mitte miski ei sobinud mulle selga. Mul oli halb vaadata oma peegelpilti ja ma ei suutnud tunnistada, et see olen mina. Niisiis... pärast paljusid katsetusi leidsin iseenda jaoks kaalustalla meeskonna, kelle kava on ülimalt sobilik ja seda seepärast, et :


1. Söögikorrad on korralikud ja täidavad kõhtu.
2. Vaheldus, mis võimaldab mul ise kombineerida erinevaid toiduaineid vastavalt ette antud juhistele ja vabakasutuses olevad juurviljad, millega saan loominguliselt oma toitu kaunistada.
3. PATUKAS- toidukord, mis on ühel lõunasöögi ajal üks kord nädalas ;) Pole veel kasutanud seda võimalust, sest kohe mitte ei ole tahtmist. Siinkohal tekkis idee patukateks - võtta ette oma kokaraamatud ja teha iseendale midagi eriti maitsvat :P
4. Ning asendamatu tugigrupp FB-s , kes on minu jaoks 24h olemas, kui mul peaks mingeid totakaid mõtteid või olulisi küsimusi tekkima.
Need oleks põhilised punktid siis.

Varasemalt olen katsetanud ka Marek Kalmuse ja Ivika Värtoni toitumissoovitusi, kuid motivatsioon pole piisav olnud.
Toidu kvaliteet ja tervislikkus on minu jaoks siiski pikemat aega olulist kohta omanud ning spordiklubi külastamine on ka olnud üsna tavapärane tegevus, kuid sellest pole piisanud, et saavutada iseenda jaoks ideaalkaal mille esimene number algaks 6ga :) Aga edaspidi kavatsen lisada pildimaterjali ja enda tegevusi eesmärgi suunas liikumisel. Loodan, et see on kellegi jaoks motiveeriv ja annab kas uusi ideid või siis teadmisi. Igaljuhul minu enda jaoks on selline blogi pidamine esmakordne, kuid väga põnev väljakutse ;)